Referenser
En imponerande framgång!
På Aktiv ServiceCenter är vi stolta över att ha hjälpt både små och stora företag att optimera sin kundkontakt och skapa effektiva serviceupplevelser. Läs några av våra kunders uttalanden här:
Jørgen Kristensen, Regional After Sales Manager, Europe North, GARDENA, berättar:
“Vi havde behov for at udlicitere vores kundeservice, men mængden af opkald og sæsonudsving gjorde det svært at benytte et traditionelt callcenter. Aktiv ServiceCenter tilbød en fleksibel løsning med dedikerede medarbejdere, der hurtigt satte sig ind i vores produkter og vores kunders behov. I 2019 blev 73% af alle henvendelser løst direkte af teamet hos Aktiv ServiceCenter – en imponerende succes. Medarbejderne er lærenemme, engagerede og skaber stor værdi for både os og vores kunder.”
Jørgen lyfter särskilt fram flexibiliteten och professionaliteten i samarbetet, samt den positiva effekten av att stötta personer i att återvända till arbetslivet:
“Det er fantastisk at opleve medarbejdernes engagement og glæde ved arbejdet. Aktiv ServiceCenter er en stærk samarbejdspartner, som vi varmt kan anbefale til andre.”

Varför välja Aktiv ServiceCenter?
Våra kunder framhåller särskilt vår:
- Höga kompetens: Våra medarbetare är välutbildade inom kundbemötande och kommunikation.
- Flexibilitet: Vi anpassar våra lösningar efter säsongsvariationer och affärsbehov.
- Socialt ansvar Vi bidrar aktivt till att skapa en inkluderande arbetsmarknad.
Vill du veta mer om hur vi kan optimera din kundservice? Kontakta oss gärna för ett förutsättningslöst samtal om ditt företags behov.

Ett effektivt och meningsfullt samarbete
Pernille Andersen, Head of Public Tenders, Wattar Gruppen, berättar:
“Hos Wattar Gruppen lægger vi stor vægt på at samarbejde med leverandører, der både er dygtige og deler vores værdier. Aktiv Servicecenter leverer høj kvalitet og arbejder samtidig ud fra et socialt og bæredygtigt afsæt – noget vi sætter stor pris på. Det gør samarbejdet både meningsfuldt og effektivt. Deres fokus på det sociale aspekt – S’et i ESG – giver ikke bare værdi for os som virksomhed, men også for de kunder, vi samarbejder med. Det styrker vores samlede indsats og gør det muligt for os at levere løsninger, der både er professionelle og samfundsmæssigt ansvarlige. På den måde er Aktiv Servicecenter ikke bare en leverandør, men en vigtig samarbejdspartner.”
