Referanser

En imponerende suksess

Hos Aktiv ServiceCenter er vi stolte av å ha hjulpet både små og store virksomheter med å optimalisere kundekontakten og skape effektive serviceopplevelser. Les noen av våre kunders uttalelser her:

Jørgen Kristensen, Regional After Sales Manager, Europe North, GARDENA, uttaler:

“Vi havde behov for at udlicitere vores kundeservice, men mængden af opkald og sæsonudsving gjorde det svært at benytte et traditionelt callcenter. Aktiv ServiceCenter tilbød en fleksibel løsning med dedikerede medarbejdere, der hurtigt satte sig ind i vores produkter og vores kunders behov. I 2019 blev 73% af alle henvendelser løst direkte af teamet hos Aktiv ServiceCenter – en imponerende succes. Medarbejderne er lærenemme, engagerede og skaber stor værdi for både os og vores kunder.”

Jørgen trekker særlig frem fleksibiliteten og profesjonaliteten i samarbeidet – og den positive effekten av å støtte personer på vei tilbake til arbeidslivet:

“Det er fantastisk at opleve medarbejdernes engagement og glæde ved arbejdet. Aktiv ServiceCenter er en stærk samarbejdspartner, som vi varmt kan anbefale til andre.”

Hvorfor velge Aktiv ServiceCenter?

Våre kunder fremhever spesielt:

  • Høy kompetanse: Våre ansatte er godt skolerte i kundebehandling og kommunikasjon.
  • Fleksibilitet: Vi tilpasser løsningene etter sesongvariasjoner og forretningsbehov
  • Sosialt ansvar Vi bidrar aktivt til å skape et inkluderende arbeidsmarked.

Ønsker du å vite mer om hvordan vi kan optimalisere kundeservicen i din bedrift? Ta kontakt med oss i dag for en uforpliktende samtale om dine behov.

Et effektivt og meningsfullt samarbeid

Pernille Andersen, anbudsansvarlig i Wattar Gruppen, uttaler:

“Hos Wattar Gruppen lægger vi stor vægt på at samarbejde med leverandører, der både er dygtige og deler vores værdier. Aktiv Servicecenter leverer høj kvalitet og arbejder samtidig ud fra et socialt og bæredygtigt afsæt – noget vi sætter stor pris på. Det gør samarbejdet både meningsfuldt og effektivt. Deres fokus på det sociale aspekt – S’et i ESG – giver ikke bare værdi for os som virksomhed, men også for de kunder, vi samarbejder med. Det styrker vores samlede indsats og gør det muligt for os at levere løsninger, der både er professionelle og samfundsmæssigt ansvarlige. På den måde er Aktiv Servicecenter ikke bare en leverandør, men en vigtig samarbejdspartner.”