Serviceløsninger
Kundeservice, der skaber værdi
Tænker du nogensinde på hvor meget tid, du og dit team bruger på at tale i telefon?
Kundehenvendelser og konstante telefonopkald er tidskrævende og kan stjæle opmærksomhed fra øvrige arbejdsopgaver – men god kundeservice er også afgørende for at sikre tilfredse og loyale kunder.
Hos Aktiv ServiceCenter tager vi hånd om dine opkald, så dine medarbejdere kan fokusere på deres kerneopgaver uden afbrydelser. Samtidig sikrer vi, at dine kunder altid møder en venlig og professionel stemme, som giver dem den hjælp og vejledning, de har brug for.
Giv dine kunder den bedste service – uden at gå på kompromis med din tid
De fleste foretrækker personlig betjening – faktisk undlader hele 60% at lægge besked, hvis de møder en telefonsvarer. Med Aktiv ServiceCenter som din servicepartner går ingen opkald tabt – hver kunde bliver mødt med personlig, høflig og professionel betjening.
Vi tilbyder skræddersyede løsninger, så du kan vælge den serviceaftale, der passer bedst til din virksomhed. Uanset om du har brug for fast support eller en løsning, der kan skalere efter behov, står vi klar til at hjælpe.


Fast serviceaftale
Vælger du en fast serviceaftale, vil alle dine opkald blive viderestillet til os i den definerede åbningstid. Vores serviceagenter håndterer alle indgående opkald for din virksomhed og sikrer, at jeres kunder får den korrekte information og professionel vejledning.
Fleksibel serviceaftale
Med den fleksible serviceaftale, kan du sætte din telefon til at viderestille til os, lige når det passer dig. Du har fuld kontrol og kan aktivere omstillingen flere gange om dagen, alt efter jeres behov.
Denne løsning er ideel for jer, der gerne vil besvare nogle opkald selv, men ønsker professionel assistance, når I er i møde eller optaget af andre opgaver.
Uanset hvilken løsning I vælger, leverer vi kundeservice i højeste kvalitet, der er tilpasset til jeres ønsker og behov – så jeres kunder altid får den bedste oplevelse.